Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.08.2015 10:03 - И отново ...
Автор: crep Категория: Забавление   
Прочетен: 1070 Коментари: 4 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

*************************



Философите са като децата - мерне ли се нещо пред погледа им, незабавно го разглобяват, за да видят какво има вътре ...

Философ съм и всичките богатства на света са мои.
Вие трябва да ги търсите - аз ги получих на готово.
Вие трябва да работите по 28 часа в денонощието за тях, аз просто си ги имам.
Вие трябва да ги охранявате, аз дори ги предлагам, но обикновено не ги искат.
Вие сте зависими от тях, аз също. Но мога и без тях ...
Вие ги усещате със стомаха си, аз ги усещам с душа.
Вие ги губите с голямо съжаление, аз нищо не губя.

*********************

:)))))))
На изпит по философия: Преподавателят: - Колега, бихте ли прибрали пищова!
И студентът с голямо съжаление прибра бутилката водка.

От останалото в историята:
- Ако не бях Александър, бих искал да бъда Диоген.













Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pvdaskalov - * ! *
11.08.2015 12:42
Добре, добре. Философът според Платон е най-щастливият от тези, за които си струва да говорим. Справка: "Държавата"...
Поздрави!
цитирай
2. zaw12929 - Поздравление за начинаещият философ!
11.08.2015 23:34
Кратко, точно, ясно: Имената показват традиция и принадлежност, човекът прави името, сбъркана философия е, заради Илия, да ненавиждаш Свети Илия..., а що за българче е детето Рафаел, Бенжамин или Ханс без българска душа, носеща се с имената на предците : Димитър Стоянов Велев имал четирима сина: Димитър, Стоян, Велю и Марко
А Марко се казвал бащата на жена му та такава е философията на българщината и векове са запазили българските имена, песни танци и общекла
цитирай
3. crep - №1 - не съм я чела.
12.08.2015 09:08
Веднъж някой ме подигра, че къде съм била тръгнала,
щото това били вече известни неща.
Аз искам сама да ги намеря, това е част от забавлението.
Забавление с твърде сериозни неща.
цитирай
4. crep - №2 - аз мисля, че
12.08.2015 09:20
философите са два вида:
- Тези, които стъпват на вече изградена философия
и продължават напред. Това обаче означава конвенционалност.
- Тези, които търсят сами да намерят НЕЩОТО,
а какво е то - и те не знаят. Но все нещо ще намерят.
Това осигурява широта на мислите, не се ограничаваш.
Например завчера научих за философско учение "кондиционализъм",
което заменя понятието "причина" с "комплекс от условия".
Аз бих казала "комплекс от условия и хора".
Ако разбира се хората не са включени в условията.
Та така, искам аз да го измисля, па макар и по-простичко.
А имената се нещо твърде отговорно.
За жалост обикновено носим това, което мама и тате са измислили.
Аз не се оплаквам. Харесвам си моето.
Твоето също е супер. Личният ми астролог ми е казал, че хората,
които носят като твоето име, са сложни хора.
Не мисля така за тебе. Или не те познавам достатъчно.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: crep
Категория: Забавление
Прочетен: 217933
Постинги: 180
Коментари: 259
Гласове: 770
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930