Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.07.2015 19:11 - Заглавието не може да е празно!
Автор: crep Категория: Забавление   
Прочетен: 1453 Коментари: 5 Гласове:
2

Последна промяна: 28.07.2015 19:24

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 





Към пишещите хора :

Моля, не се вълнувайте !






Научен факт: Трябва да си луд, за да си творец Селинджър пишел само без дрехи, Хемингуей прав, а Набоков завършвал романите си легнал Площад СЛАВЕЙКОВ06.07.2015 image

Писателят Ромен Гари се застрелва на 2 декември 1980 г. Около половин година след смъртта му синът му публикува предсмъртната му изповед. В нея Гари пише: „Всичко може да се обясни с депресия. Но в моя случай трябва да се има предвид, че тя продължава откакто съм възрастен човек, и именно тя ми помогна да стана известен писател... Добре се позабавлявах. Благодаря и сбогом!…“



Аз :
Съжалявам, но не можах да кача качествено материала. Намерете си го, ако не сте го вече чели.
 













 



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pvdaskalov - * ! *
02.08.2015 16:21
"Трябва да си луд, за да си творец!"
Според мен, не е задължително, но понякога помага. Кога? Когато лудият има талант и е работохолик. А когато публиката го хареса, трябва да запази същия стил.
Поздрави!
П и е р
цитирай
2. crep - Здрасти, Пиер.
03.08.2015 17:31
Не, не е така. Ето факти.
Веднъж отидох в библиотеката да си чета. Градската библиотека, "Л.Каравелов" мисля се казва. (Както казва една моя близка - там се чувствам като Зайо Байо Средногорски, скрит от лоши думи хорски). Влизам в читалнята и гледам по масите някакви листовки. Но тъй като не съм любопитна (това се постига с дълги тренировки, но това е друга тема), не погледнах какво пише на тях. Преди да си тръгна обаче си казах хората са се погрижилли нещо за мен, а аз дори не поглеждам, не може така и прочетох ... че следващата седмица ще има организирана среща с един местен психиатър. Което ми се стори много интересно. Аз моя статус си го зная и не това възбуди интереса ми. По филмите съм виждала как хората, които са при личния си психотерапевт говорят, а той слуша. А тук щеше да стане обратното, което ми се стори интересно. Отидох на срещата. Най-интересното, което чух от него беше, че един от симптомите, които се забелязват при някои хора, на които психиката им получава пробив и вече не е съвсем здрава, БИЛ, ЧЕ ИМ СЕ ПОЯВЯВА ЖЕЛАНИЕ ДА ПИШАТ. Та това е - от кухнята на психото. Но ти не се стряскай и продължи да си пишеш. Аз ще те чета независимо каква е психиката ти.
цитирай
3. pvdaskalov - * ! * ! *
03.08.2015 18:46
Благодаря, Креп. Интересен пример, разказан с богат речник и логична мисъл. Каквото и да е казал психотерапевтът, запази си стила. Този стил прави образа ти много мил!
Поздрави на всичко около теб.
П и е р
цитирай
4. crep - Не ме ли засилваш малко? :))
03.08.2015 21:25
Стил имам, но нямам език.
В смисъл, че речникът ми е беден.
Но по-богат от тъй-насетне няма да стане.
Тъй, че ще бъда все така.
Поздрав, Пи-ер-квадрат.
цитирай
5. crep - И аз не правя изключение.
03.08.2015 21:29
Моите миниатюри обикновено ги пиша
в леглото - на коляно.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: crep
Категория: Забавление
Прочетен: 215447
Постинги: 175
Коментари: 258
Гласове: 769
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031