Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.10.2016 20:05 - Напушена съм.
Автор: crep Категория: Забавление   
Прочетен: 691 Коментари: 0 Гласове:
3










**********************************




ВСИЧКИ НЕПУШАЧИ ИСКАТ ВСИЧКИ ПУШАЧИ ДА СПРАТ ЦИГАРИТЕ.
Не разбирам защо го искат!
Навярно искат да ми упражняват тормоз?
Да ми доказват, че съм по-лоша от тях ли?
Да, ама не съм!
Или непрекъснато да ми вменяват чувство на вина!
Щото си нямам друга работа.
Не разбирам с какво право го искат!
Може би съм им позволила да имат повече права, отколкото им се полагат и им трябват. Или искат да превърнат своите измислени права в МОИ ИЗМИСЛЕНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ ? Че дори съм и дискриминирана. Не може да пуша в заведение, трябва да изляза навън. МИ ЩО НЕ ИЗЛЯЗАТ ТЕ НАВЪН ДОКАТО ПУША !

Имаше едно време едно малко заведение, в което най-успешно се съвместявахме пушачи и непушачи. Над редицата маси на пушачите имаше монтирана ТОЛКОВА ДОБРА АСПИРАЦИЯ, че редицата на непушачите не усещаше аромата на цигари. Ясно ли е? АС-ПИ-РА-ЦИ-Я. Я някой да излезе с по-добър аргумент от този. Оставиии, няма по-добър!

Веднъж при мен дойде един клиент, който говореше с усилие, но му се говореше и аз не му попречих. След малко ми сподели, че е опериран и материалът се оказал недобър. Спомена, че в стаята били много хора. Хванах се за тези думи и попитах - КОЛКО ОТ ТЯХ БЯХА ПУШАЧИ ?
- Нямаше пушачи - отговори той.

Аз не искам от никой непушач да става пушач.
Как се получава обратното?
Всеки сам избира своите недостатъци.
А цигарите недостатък ли са?
Некви хора лъжат, лицемерят, доносничат, пречат, досадни са и какво ли още не ......
ТОВА НА МЕН НЕ МИ ХАРЕСВА !
Я ВЕДНАГА ДА ПРЕСТАНАТ !!!!!!!


/Горното съдържа продуктово позициониране. Не е допустима употребата му за други цели освен предвидените от мен./








Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: crep
Категория: Забавление
Прочетен: 218690
Постинги: 180
Коментари: 259
Гласове: 770
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930