Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.05.2016 10:53 - Аз разбирам ли?
Автор: crep Категория: Забавление   
Прочетен: 1776 Коментари: 5 Гласове:
5

Последна промяна: 15.05.2016 16:41

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 




***********************************


И изобщо не е просто.




Бедата ми е, че всичко разбирам.
(Албер Камю)


When peaple say " It*s just a horse",
they just don*t understand.
(от фейсбук)












Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. jivi93 - If you really think...
11.05.2016 12:07
If you really think it's,
'Just a horse, '
Like 'just a promise, '
'Just a friend, '
Than you can't see,
The beauty of it all.
You just can't see.
***
http://www.horseandhound.co/forums/showthread.php?333776-Just-a-horse-poem
цитирай
2. pvdaskalov - * ! *
11.05.2016 13:58
Камю е трябвало да се прави, че не разбира. Днес тези, които се правят на глупендери, живеят най-добре, мисля.
Не познавам душевността на конете, макар самият аз да съм два пъти кон - и по зодиак и по китайския животински. Виж - кучетата, много са умни, горките. Нямат си нищичко на този свят, ако са улични, а ако са домашни, пълно е със слуги около тях...
Поздрави, Крепче! И благопожелания за рождения ти ден на патерица!
П и е р
ПС - Не разбрах 8, 17 и 26 за всички месеци ли се отнася?...
цитирай
3. zaw12929 - пОЗДРАВИ ЗА ИНИЦИАТИВАТА ДА ПОМИСЛИМ НАД ТЕКСТА:
13.05.2016 10:08
Не е достатъчно да знаеш или разбираш, ако не добавиш и чувства, където, колкото и в нужния момент. Мястото, където "живеят" мислите ни / МОЗЪКА/ е абсолютната човешка свобода- никой не може да наднича в мислите ни. За банковите сметки не е така
Но, казаното има и друго тълкуване и казаното "разбирам всичко" е възможна, само, ако си Бог! И като не си- това е грях, надменност. Скромността краси човека! нЯМА КАК ЧОВЕК ДА РАЗБИРА ВСИЧКО...
НЕ ОДОБРЯВАМ ТАКИВА НЕОБМИСЛЕНИ ИЗЯВИ НА КАМЮ!.
цитирай
4. crep - Животните са пълноправни жители на планетата
15.05.2016 08:20
и който се мисли за нещо (каквото и да било)
трябва да е разумял това.
За съжаление ако не го е разумял,
това е за сметка на животните,
които милите нямат никаква вина.
Затова в училище трябва да се въведе предмет
"Култура в общуването с животни".
Или "Как да разбираме езика на животните".
Ду ю андъстенд ми?
И защо на хората всичко трябва да им се обяснява?
И накрая пак не разбрали?
А животните разбират всичко и от малко.
Щастливи са хората, които живеят сред природата,
заобиколени от животни.
Е те тава а истината. (рОден диалект)

Мисля, че Камю не е безотговорен, казвайки го.
Аз горе умишлено се попитах, за да демонстрирам скромност.
Идва момент, в който започваш всичко да разбираш.
А може и да греша.
Аз все пак съм човек и допускам грешки.
Животните не грешат.
Защото са по-съвършени от мен.
Не ми остава нищо друго освен да ги обичам.
Със здраве.
цитирай
5. crep - Ей сегичка доказвам.
15.05.2016 08:31
Коментарите ми нещо се бавят,
нещо се губят.
Сигурно пак някой отворко
се тика дето не е поканен
и дето не му е РАБОТАТА.
А, и друго, в училище
трябва да се въведе предмет
"Какво означава понятието РАБОТА
и как, къде и защо се употребява".
Като действие и като бездействие.
Ду ю андъстенд ми?
Ноу.
Ай*м нот сори.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: crep
Категория: Забавление
Прочетен: 217466
Постинги: 175
Коментари: 258
Гласове: 769
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930