Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.04.2016 08:03 - Тин-Тири - отново
Автор: crep Категория: Забавление   
Прочетен: 996 Коментари: 3 Гласове:
3

Последна промяна: 19.04.2016 08:06

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg




**********************



Тин-Тири - това съм аз.
А защо - по-долу няма да стане ясно.

Навярно някой се е запитал - тая пък коя е и за какво се бори?
Истина е, че се боря. Боря се да бъда майка на целия свят.
Чакайте малко, рано е да се смеете. Виждам, че процесите текат много мудно или изобщо не текат. Но когато постоянствам и настоявам дълго време, може пък и да се получи. Затова не бързам да се откажа.

От близкато минало насам тече един процес на промяна на статуквото. Искайки да бъда полезна, ще поднеса моята теза на тепсия, тъй, както мама е свикнала да поднася.

Има две максими, които битуват в живота на обществото и всички са ги чували, и не е нужно да се доказват.
- Човек съм и нищо човешко не ми е чуждо.
- Човек, това звучи гордо.
Но панта рей и двете максими също текат, и са в процес на промяна. Това не става бързо, но изобщо става и е на път да се получи.
За съжаление. Или пък не.

Навярно правото на избор е мое. Аз решавам кое да избера. Нее, аз решавам към кое да се приспособя. Защото на мравка като мен .... Въпреки, че сравнението с мравка едва ли е най-подходящото. Защото навярно мравките са това, което винаги са били - едно здраво общество. Тук му е мястото да се запитам - това им е дадено свише или са го решили сами? Ако е второто ще рече, че мравките са разумни същества. Което се доказва от поведението им и начина им на живот. Предполага се, че и аз съм разумна. Защо тогава моето общество не е толкова здраво като мравешкото? Излиза, че мравката е по-разумна от мен! И тогава как да вържа последното изречение с втората максима?!
Всичко това навярно е решено от ВИСШИЯ РАЗУМ, както и да изглежда той и както и да бъде наричан, при наличие на Големия взрив или при отсъствието му. Само предполагам кой - засега безуспешно. Защото дори когато се отговори на всички въпроси, остава един без отговор - въпросът над въпросите. Но това не е обезпокоително, защото е само един. Освен това машината на времето продължава да работи и без този отговор.
Тук му е мястото на един подвъпрос - Докога?

Та, малкото разум, който ми е даден, по-малко от мравешкия, роди следното мишле, което всеки ден расте и има вероятност да се превърне в плъх-мутант
(1) :
- Простак съм и нищо просташко не ми е чуждо.
- Простак, това звучи гордо.

Това, както обикновено - от мое име и от моята позиция.
Опити за присъединяване са нежелателни.

Ваша Тин-Тири
(лунен човек)


_______________
(1) плъх-мутант - в някакви катакомби под някакъв град плъховете били мутирали и станали 80 сантиметра дълги - дали с опашката или без нея - не зная, но дори и с опашката да е, това са си вече едни кръвожадни зверове, и предвид обикновеното им състояние - гладни, и когато са много - са напаст, но не Божия, и затова сам човек не ходел там долу, поради вероятността да не излезе отново там горе.
Знам, че звучи ужасяващо, но не беше преднамерено, просто така ми се получи. Но в същото време добре е да се знае....
В тази връзка следва да се въведе нова категория писаници, освен "забавление" нужна е и "застрашение".








Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zaw12929 - Актуално, интересно, приятно!...
19.04.2016 09:35
Актуално, интересно, приятно!
Поздравление, успехи! Приятен ден! Здраве и дълголетие!
цитирай
2. pvdaskalov - * ! *
26.04.2016 21:59
Вчера се върнахме от Калофер. Аз не съм чул, защото спя на здравото си ухо, но Лида и дъщеря ни разказваха на сутринта, че по тавана препускали някакви буби като коне. Любопитен съм какви са тези животни, но не знам как да разбера, за да взема подходящи мерки. Виж, Крепче, на мравката правя път, но това горе съм готов да го застрелям с въздушната пушка. Страх ме е обаче да не заспя на тавана и на сутринта да разбера, че нещо ми липсва - я ухо, я нос.
Иначе, съгласен съм със Завчето, че написаното от теб е оригинално.
Поздрави!
П и е р
цитирай
3. crep - Благодаря, приятели!
30.04.2016 07:21
Много сте ми ценни!
Ще с*старая!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: crep
Категория: Забавление
Прочетен: 215405
Постинги: 175
Коментари: 258
Гласове: 769
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031