Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.08.2015 08:52 - Къси пасове
Автор: crep Категория: Забавление   
Прочетен: 741 Коментари: 2 Гласове:
3



 





*******************


Народна мъдрост: Всичко се оправя, стига да го псуваш достатъчно дълго.

Госпожице, какво гледате сякаш родителите ви са заминали на вилата?

Най-удачният спор с жена е ... да се престориш на умрял!

Вуте пита Пена: - Пено, колко години живеят свинете?
- Що, да не ти е лошо?

Сексът е стресиращо занимание - на младини се криеш от мама и татко, а сега от съпруга/та.

В ресторант сервитьорът се обръща към кавалера:
- Какво ще пие дамата?
- Кръвчицата ми, благодаря.

Когато чета книги с диети осъзнавам колко много неща не съм яла още.

Кафето е вълнуващо питие. Колко народ е дошъл на този свят след поканата: - Да пийнем по кафе!

- Алоо, секс по телефона ли е?
- Не. Данъчното сме, но и ние можем туй-онуй.

Чудя се как да обясня на чужденец, че "Дреме ми" и "Не ми дреме" е едно и също?

Обяснение в любов: - Надявам се някой ден да псуваме една и съща фактура за ток.

Полицаят:
- Господине, айде моля ви излезте от колата!
- Не мога, брат, пиян съм. Влез ти.

- Сватба без бой не е сватба! - каза младоженецът и заби един юмрук на тъщата.



от "Судоку magic"














Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pvdaskalov - * ! *
06.08.2015 10:32

Умирам за оригинален, разтоварващ хумор. Имам малко допълнение към една от крилатите мисли:
Кафето е вълнуващо питие. Колко народ е дошъл на този свят след поканата: - Да пийнем по кафе С РАЙБЕР
Поздрави!
П и е р
ПС - Чувал съм го, когато бях в Хисаря на балнеолечение. Всъщност бях здрав като бик. Писах си там дисертацията сам в стая...
цитирай
2. crep - Ако на госпожицата родителите са отишли на вилата,
06.08.2015 17:14
може и без райбер.
Иии... успя ли да си напишеш дисертацията ...
Сам.
..........
............
...............
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: crep
Категория: Забавление
Прочетен: 215465
Постинги: 175
Коментари: 258
Гласове: 769
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031